Voetbaltoernooien

NK voetbal voor COVS teams op 22 juni.

In het kader van het 100-jarig jubileum van de scheidsrechtersvereniging Enschede organiseert de SEO dit jaar het NK voetbal voor COVS teams in Enschede. Het NK veldvoetbal vindt plaats op zaterdag 22 juni bij de velden rondom onze scheidsrechtersvereniging (velden van PW en Sportclub Enschede). Aan het NK nemen maximaal 16 deelnemers deel.

Goed om te weten

• Adres Tiemeister 7A te Enschede
  • Teams zijn vanaf 09:00 uur welkom, toernooi aanvang is om 10:00 uur en eindigt om 16:30 uur
  • Er wordt 7×7 gespeeld op een half veld
  • Er wordt een lunch geregeld door de SEO
  • Er is ruimte voor maximaal 16 deelnemers, eventuele selectie gaat op volgorde van inschrijving

Parkeergelegenheid

Parkeren kan op de parkeerplaats van Scholengemeenschap Zuid (circa 50 meter verderop).

Wij hopen op een mooi en sportief toernooi en hopen veel zusterverenigingen te verwelkomen.

SVA Cup op zaterdag 29 juni.

Een voetbaltoernooi op halve velden waarin zeventallen strijden om de felbegeerde SVA Cup. Ook dit jaar organiseert de Scheidsrechters Vereniging Amsterdam  dit toernooi op zaterdag 29 juni 2018. Net als vorig jaar is er ook dit jaar na afloop een barbecue en is het mogelijk om na afloop lekker iets te drinken in de zon.

Meer informatie op de website van Amsterdam

Reacties zijn gesloten.