Training

Training is voor iedere scheidsrechter belangrijk. Door middel van een goede training ben jij in staat om een wedstrijd (nog) beter te lijden. Bij de scheidsrechtersvereniging Alkmaar kun jij als lid iedere week trainen onder leiding van onze gediplomeerd trainers Harry of René . Wie ervoor de groep staat is iedere week weer een verrassing. Wij trainen op donderdagavond, van 19:30 tot 20:30 uur bij de sportvereniging Celeritas. Je bent daarom na de training in de gelegenheid om te douchen. Trainen bij onze vereniging zorgt er niet alleen voor dat jij een betere conditie krijgt. Je kunt na de training onder het genot van een drankje namelijk ook ervaringen uitwisselen met je collega scheidsrechters in een prettige ongedwongen sfeer. Celeritas is op sportpark de Groene Voet aan het Klaas Bootpad.

Ben je geen lid van onze vereniging maar wil jij als scheidsrechter een keer mee trainen om zo kennis te maken met scheidsrechtersvereniging Alkmaar? Kom dan gewoon eens langs op donderdagavond.

De training is op het kunstgrasveld van de korfbalvereniging Celeritas op sportpark De Groene Voet, Klaas Bootpad 8 1827 CX Alkmaar

Trainers:
Harry van Etten